۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۳۱

فرماندار دشتی:

۸۷ درصد نیروگاه‌های استان بوشهر در دشتی احداث شده است

۸۷ درصد نیروگاه‌های استان بوشهر در دشتی احداث شده است

بوشهر - فرماندار شهرستان دشتی گفت: ۸۷ درصد نیروگاههای استان بوشهر در دشتی احداث شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر یکشنبه در جمع مسئولین شهرستان دشتی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: امام خمینی (ره) باعث بیداری همه آزادی خواهان جهان شد. امام خمینی (ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران را به ما هدیه داد.

وی با بیان اینکه ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌های دهه فجر به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نادری با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان گفت: امسال ۶۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: به زودی نیز یک طرح اقتصادی و اشتغال‌زایی در شهرک صنعتی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که زمینه اشتغال ۴۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

نادری خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۵۰ هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت گلخانه قرار گرفته که زمینه اشتغال ۵۶۰ نفر را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز ۸۷ درصد نیروگاه‌های خورشیدی استان در این شهرستان احداث شده است.

نادری اضافه کرد: برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش یکی از دانش آموزان خورموجی توانست مدال نقره المپیاد کشوری را کسب کند که این دستاورد مهمی در سطح شهرستان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

۴ طرح آبرسانی و عمران شهری افتتاح شد

 فرماندار دشتی گفت: در آغازین روز از دهه مبارک فجر چهار طرح آبرسانی و عمران شهری با اعتبار  ۳۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

عبدالله نادری افزود: این طرح‌ها شامل تصفیه خانه آب روستای عربی، حفر دو حلقه چاه در کاکی به ظرفیت دو هزار متر مکعب و پارک محله ای و زمین چمن مصنوعی در محله بافت فرسوده  خورموج است.

نادری با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بافت فرسوده انجام شده است بیان کرد: در یکسال اخیر دو پارک محله ای در بافت فرسوده خورموج احداث شده است.

کد خبر 5135718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha